Święta Bożego Narodzenia to czas zakupowego szaleństwa – także online. Wiele osób decyduje się na to, aby zamówienie prezentów zostawić niemal na ostatni moment. Grudzień więc stanowi gorący czas dla zarówno dla sprzedawców online, jak i samych klientów. Właśnie dlatego warto przygotować dla swoich odbiorców specjalną kampanię, organizując na Facebook fanpage różne akcje promocyjne. Jak to zrobić, by odnieść sukces? Odpowiedź znajdziesz poniżej! Zachęcamy do lektury.
Spis treści
- Święta Bożego Narodzenia tuż, tuż – czy Twoja kampania e-commerce jest gotowa?
- Dlaczego warto reklamować produkty świąteczne na Facebooku?
- Dostęp do większego grona odbiorców
- Interakcja z potencjalnym klientem
- Możliwość wypromowania pełnej oferty
- Nie zwlekaj – podejmij współpracę z KJ studio już dziś!
Święta Bożego Narodzenia tuż, tuż – czy Twoja kampania e-commerce jest gotowa?
Czy wiesz, jak wiele osób będzie dokonywało teraz zakupów pod wpływem impulsu? Coraz więcej klientów zostawia obowiązek nabycia prezentów na ostatnią chwilę. Często bowiem kupujący mają ograniczony czas na podjęcie decyzji. Dlatego, kiedy polubiona przez nich firma na FB ogłosi interesującą kampanię promocyjną, na pewno będą bardziej skłonni jej zaufać i zdecydować się na jej ofertę.
Pytanie więc, czy Ty i Twoje konto firmowe na FB jesteście już gotowi, by podjąć walkę o klienta w świąteczny czas? Jeśli nie – wciąż nic straconego! Zawsze możesz zwrócić się do KJ Studio, a my pomożemy Ci stworzyć kampanię, która dotrze do obserwujących Twoją stronę fejsbukowiczów. Wspólnie z nami zaczniesz skutecznie promować swoje produkty, usługi i związane z nimi promocje.
Dlaczego warto reklamować produkty świąteczne na Facebooku?
Obecnie posiadanie konta na Facebooku przez firmy jest obligatoryjne, jeśli się chce odnieść sukces w biznesie. To element strategii wizerunkowej, dzięki któremu potencjalni klienci mogą zapoznać się z profilem, działalnością, jak i ofertą danego przedsiębiorstwa. Co więcej – często decyzje zakupowe podejmowane są właśnie po zapoznaniu się z produktami przez media społecznościowe, takie jak FB czy Instagram. Firmowy Facebook oznacza m.in.:
- możliwość dotarcia do mnóstwa potencjalnych klientów,
- opcję rozmowy z zainteresowanym ofertą użytkownikiem serwisu,
- szansę na zaprezentowanie różnych produktów jako dobrych pomysłów na prezenty.
Dostęp do większego grona odbiorców
Mnóstwo Polaków ma konto na Facebooku i często z niego korzystają. Reklama firmy więc, którą obserwują, lub jaka potencjalnie mogłaby ich zainteresować, na pewno do nich dotrze. W ten sposób zyskuje się relatywnie niedrogi, a przy tym wysoce efektywny sposób promowania swojej działalności, szczególnie w tym gorącym czasie. Z pewnością dużo efektywniejszy niż inne, bardziej tradycyjne metody reklamowe.
Jeśli dodatkowo wprowadzisz na swoim fanpage’u świąteczny klimat, na pewno zwróci to uwagę użytkowników. Warto m.in. zaktualizować zdjęcia – zarówno profilowe, w tle, jak i poszczególnych artykułów, dodając do nich bożonarodzeniowy akcent. Wówczas zbudujesz naturalne skojarzenie produktu jako prezentu gwiazdkowego.
Interakcja z potencjalnym klientem
Szansa na dotarcie do wielu klientów przez Facebooka to jedna strona medalu – druga to możliwość rozmowy z nimi. Często, przed podjęciem decyzji o dokonaniu zakupu, zainteresowani decydują się na dopytanie o szczegóły związane z wybraną ofertą. Dzięki integracji komunikatora z FB wymiana informacji jest szybka i sprawna, co również stanowi duży atut z perspektywy potencjalnego nabywcy. Możesz w ten sposób nie tylko odpowiedzieć na pytania, ale i podkreślić najlepsze cechy oferowanych produktów i swojej firmy. Wszak to dobry moment np. na darmową wysyłkę, co warto podkreślać w każdej rozmowie.
Możliwość wypromowania pełnej oferty
Stworzenie przemyślanej kampanii reklamowej na fanpage’u na Facebooku pozwala na wypromowanie nie tylko jednego artykułu jako pomysłu na prezent, ale i całych kategorii. Jeśli dodatkowo stworzy się przewodnik po prezentach na gwiazdkę, wówczas bardziej przyciągniesz uwagę swojego odbiorcy, wskazując mu potencjalne inspiracje.
Dobrym pomysłem jest też promowanie zestawów produktów, co w mediach społecznościowych wyjątkowo przyciąga uwagę. Obniżając nieco koszt pakietu, zachęcisz klienta do transakcji, zapewniając mu przekonanie, że dokonał zakupu bardziej wartościowego produktu w niższej cenie. W efekcie więc najprawdopodobniej osiągniesz zamierzony cel sprzedażowy.
Nie zwlekaj – podejmij współpracę z KJ studio już dziś!
Święta tuż, tuż, dlatego nie ma z czym zwlekać! Już teraz Twój firmowy Facebook może stać się skutecznym narzędziem do wypromowania świątecznej oferty. A jeśli masz wątpliwości, jak to zrobić – skontaktuj się z nami! Mamy szerokie doświadczenie w prowadzeniu kont firmowych na FB. Z KJ Studio stworzysz skuteczną kampanię promocyjną na gwiazdkę i dotrzesz do znacznie szerszego grona klientów. Zajrzyj na naszą stronę już teraz, a w razie wątpliwości – nie wahaj się pytać.