fbpx

posty-na-facebooku

Jak tworzyć wyróżniające się posty na Facebooku? Sprawdź już teraz!

Współcześnie użytkownicy serwisów społecznościowych są bardziej wymagający niż jeszcze kilka lat temu. Posty na Facebooku nie powinny po prostu nieść ze sobą treści, którą chcesz przekazać – muszą być one również interesujące i angażujące w taki czy inny sposób. Właściwe prowadzenie konta na FB wiąże się więc z m.in. dostarczaniem rozrywki i wartościowych dla odbiorcy informacji. Jeśli chcesz wiedzieć, jak stworzyć bardziej atrakcyjny fanpage, cieszący się zainteresowaniem ze strony użytkowników portalu – przeczytaj poniższy artykuł.

 

Chcesz tworzyć wyróżniające się posty? Zacznij od dobrej strategii marketingowej!

By działać skutecznie, trzeba mieć plan. A żeby go ułożyć – należy pozyskać informacje na temat odbiorców, do których „trafić” mają posty. Zacznij więc od dokładnego przeanalizowania Twojego targetu. Postaraj się jak najbardziej sprecyzować, kto znajduje się w grupie docelowej. To pomoże lepiej określić, jakie jej typowy przedstawiciel ma oczekiwania, potrzeby i zainteresowania.

Gdy już rozpoznasz, kto znajduje się wśród Twoich odbiorców, pora przystąpić do dalszego planowania. Określ język komunikacji, postaraj się przewidzieć, co wywoła pozytywne emocje u czytających posty na Facebooku, a co mogłoby ich zdenerwować. Zastanów się również nad swoimi mocnymi i słabymi stronami.

Postaw na wysokiej jakości zdjęcia, grafiki i… memy

Niezależnie od tego, kim są Twoim odbiorcy, odwiedzając Twój fanpage na Facebooku, oczekują od Ciebie rzetelnych informacji. Jednak obok treści pisanych, w których pokazujesz swój profesjonalizm, bardzo istotne jest opatrzenie publikowanych materiałów elementami uzupełniającymi go, przy czym słowo „uzupełniające” nie oddaje w pełni ich ogromnego znaczenia.

Zdjęcia, grafiki i klipy filmowe (koniecznie wysokiej jakości!) zachęcają użytkownika serwisu do tego, by się zatrzymał, a później – przeczytał opis. W ten sposób więc możesz złapać jego uwagę, szczególnie jeśli obraz niesie ze sobą wartość dodaną – lepiej prezentuje dany produkt czy usługę albo… ma zabawny charakter.

W tym kontekście ciężko pominąć memy. Zarówno te, które przygotujesz z użyciem własnych materiałów, jak i z gotowych obrazów potrzebujących jedynie opisu właściwego dla kontekstu postu. Ludzie często odwiedzają Facebooka dla rozrywki, a te śmieszne obrazki należą do pożądanej formy komunikacji z odbiorcami.

Zamieszczane posty niekoniecznie muszą dotyczyć produktów – od czasu do czasu warto dać zajrzeć innym „za kulisy” Twojej firmy. Taki fanpage na Facebooku przyciąga dużo bardziej uwagę niż konta, które stale publikują wyłącznie ofertę. Specjaliści KJ Studio wiedzą to z praktyki – profile dostarczające rozrywki i ciekawych informacji swoim odbiorcom, są dla użytkowników ciekawsze.

posty-facebook

Nie zapomnij o ciekawych emoji w każdym poście

Ikonki emoji, tak bardzo niepozorne, niosą ze sobą więcej treści niż kilka-kilkanaście słów. Dodatkowo pomagają w porządkowaniu struktury posta, dzięki czemu dużo łatwiej się go czyta. Z ich pomocą zaakcentujesz najważniejsze informacje, ale i łatwiej wywołasz emocje, na których Ci zależy, prezentując jednocześnie własne nastawienie do tematu newsa.

Real-Time Marketing pozwoli Ci zaistnieć

Prawidłowe reagowanie na Facebooku na bieżące wydarzenia niesie ze sobą ogromne korzyści. Szczególnie gdy tyczy się do takich okoliczności, jak mistrzostwa, igrzyska czy inne wydarzenia kulturalne. Samo życie często obfituje w sytuacje, do jakich można odnieść się w publikowanych postach. Real-Time Marketing, choć wymaga kreatywności i szybkości reakcji, nierzadko pozwala wbić się w popularny trend, dzięki czemu fanpage staje się bardziej widoczny. Jeśli nie wiesz, jak go zastosować u siebie – zleć prowadzenie konta na Facebooku specjalistom, którzy mają niezbędną wiedzę i umiejętności.

Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu postów na Facebooku? Postaw na KJ Studio i zapomnij o swoim problemie!

Można wyróżnić wiele sposobów na to, by zwrócić i przykuć uwagę użytkowników social mediów na dłużej do Twoich postów. Wymaga to z jednej strony odpowiedniego przygotowania się – zarówno technicznego, jak i merytorycznego, a z drugiej – znajomości narzędzi, z którymi będzie się pracowało. Wiemy natomiast, że chciałbyś się skupić przede wszystkim na tym, co dla Ciebie najważniejsze – na rozwoju własnej firmy. Dlatego powierz prowadzenie konta na Facebooku nam. Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla odpowiednią dla Twojej działalności ofertę.

Rate this post

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.