fbpx

student

Jak dotrzeć do studentów poprzez firmowy fanpage na Facebooku?

Studenci to wyjątkowa grupa odbiorców. Większość plasuje się w jednym zakresie wiekowym, ale jednak są to osoby o zróżnicowanych potrzebach, z odmiennych środowisk, poszukujące konkretnych usług i produktów. Mimo różnic łączą ich pewne oczekiwania, w tym np. dotyczące okazyjnych ofert. Świeżo upieczeni, jak i starsi żacy, to okazja dla firm, kierujących swoje usługi do tej grupy. Jak jednak dotrzeć do jej przedstawicieli? Najlepiej wykorzystać do tego social media, w tym fanpage na portalu Facebook! Dowiedz się, jak robić to skutecznie.

 

Studenci – istotna grupa docelowa

Młodzi żacy to osoby w wieku zazwyczaj od 19 do 24 lat. Okres studiów to dla nich nie tylko czas intensywnej nauki w określonych dziedzinach, ale i wybijania się na niezależność – zarówno finansową, jak i w podejmowaniu wielu decyzji, mających wpływ na codzienność i całe życie. W tym wszystkim studenci odnajdują również czas na przyjemności, rozwijanie obecnych i odnajdywanie nowych zainteresowań oraz pasji. Teraz to oni decydują o firmach i usługach, z jakich chcą korzystać. W skrócie ujmując – to czas mnóstwa przemian w życiu młodego dorosłego człowieka.

Współcześnie są to też osoby, które już wychowywały się w dobie technologii cyfrowych, a Internet znają od najmłodszych lat, w tym m.in. media społecznościowe. Są one na nich bardzo aktywne. Komunikują się przez nie, a z drugiej strony – wynajdują interesujące je produkty i usługi. Dlatego dobrze prowadzony fan page na Facebooku ma kluczowe znaczenie w docieraniu do tej grupy docelowej.

Jak promować swoje produkty lub usługi studentom?

Biorąc pod uwagę fakt, że studenci są osobami młodymi, prawdopodobnie nieznającymi już świata bez Internetu, łaknącymi nowości, świeżości i autentyczności, prowadzenie fanpage firmy na Facebooku, który ma do nich dotrzeć ze swoimi treściami, to wcale niełatwe zadanie. Dlatego wiele działalności decyduje się na przekazanie tego zadania w ręce specjalistów śledzących trendy wśród młodych ludzi i rozumiejących ich zachowania w sieci. Takich profesjonalistów znajdziesz m.in. w KJ Studio.

Szykując kampanie reklamowe skierowane do tej grupy, warto pamiętać o atrakcyjnych zniżkach. Dobrze też całość opatrzyć nie tylko interesującą treścią, ale i grafiką, która przykuje wzrok. Trzeba przy tym pamiętać, że musi być ona przygotowana tak, by trafiała do osób o konkretnych gustach! Do organizacji udanej kampanii zaś przyda się znajomość narzędzi, jakie dostarcza sam Facebook.

Postaw na nowoczesną formę reklamy

Czasy nachalnej, wręcz agresywnej reklamy dobiegają końca. Obecnie promowanie działalności w sieci przybiera inną formę niż ta, jaką jeszcze serwuje np. telewizja. Dzisiaj kampanie reklamowe mają przykuć uwagę krótkimi komunikatami o usłudze lub produkcie i zachęcić do poszukiwania informacji o nich. Dzięki zaś narzędziu Facebook Ads, sprawiającemu, że firma na FB może się skutecznie promować, precyzyjnie ustalisz m.in. grupę docelową, do której chcesz trafić.

Sam więc wybierzesz, do jakich odbiorców (pod względem m.in. wieku, płci i zainteresowań) chcesz dotrzeć, a z drugiej strony – nie wywierasz na nich presji. Informujesz jedynie o swojej obecności i o tym, co Twoje przedsiębiorstwo – restauracja, pub, studio tatuażu czy klub sportowy, może im zaoferować. Zainteresowani klienci sami podejmują kolejny ruch, poszukując więcej wiadomości, dostępnych na fanpage firmy na Facebooku, jej stronie lub blogu zaprzyjaźnionego influencera.

grupa-docelowa

Zaproponuj zniżki lub atrakcyjne promocje

Studenci to często osoby z ograniczonym budżetem. Koszty życia, w tym opłata za mieszkanie, niekiedy drogie podręczniki, czesne lub… imprezy, nierzadko mocno uszczuplają ich portfel. Dlatego chętnie korzystają z wszelkich zniżek i promocji skierowanych do nich.

Użyj atrakcyjnej szaty graficznej

Obraz przyciąga wzrok dużo silniej niż tekst. W jednej grafice można niejednokrotnie zawrzeć więcej informacji niż w całym bloku pisanej treści. Dlatego przygotowując kampanię reklamową na Facebooku, pamiętaj, by zadbać o odpowiednią i spójną szatę graficzną, odpowiadającą współczesnym trendom wśród młodych ludzi.

Traf do studentów z firmą KJ studio

Organizacja celnej reklamy to zawsze wyzwanie, szczególnie gdy ma ona trafić do tak mocno zróżnicowanej grupy, jaką stanowią studenci. Dlatego warto skorzystać ze wsparcia specjalistów, gotowych poprowadzić fanpage firmy na Facebooku. Korzystając z usług KJ Studio, masz szansę na tanią reklamę, która przyniesie realne korzyści. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat – już teraz skontaktuj się z nami.

Rate this post

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.