Jakie są rodzaje reklam na Facebooku? Podpowiadamy!
08 / 02 / 2023
Grafiki, klipy filmowe, karuzele… to tylko część rodzajów reklam na Facebooku. Każda z nich może przynieść pozytywne rezultaty, jeśli się wie, jak z nich skorzystać. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Już teraz zapraszamy do przeczytania artykułu. Sprawdź, jak skutecznie promować firmę.
Czytaj dalejJakich treści nie można publikować na Facebooku?
19 / 01 / 2023
Facebook ze swoimi Standardami społeczności podchodzi dość restrykcyjnie do publikowanych w serwisie treści. Niekiedy nawet pozornie niewinne i zgodne z nią materiały mogą „spaść” z walla. Dlatego wiedza na temat tego, co można, a czego nie należy publikować, jest bardzo istotna. Dowiedz się więcej z tego artykułu!
Czytaj dalejCzym jest Real-Time Marketing i jak go stosować?
05 / 01 / 2023
Real-Time Marketing to rewelacyjny sposób na aktywizację społeczności zgromadzonej wokół marki. Reakcja na bieżące wydarzenia np. na fanpage na Facebooku pomaga nie tylko pobudzić obserwujących do działania, ale i nierzadko skutkuje poszerzeniem zasięgów. Dowiedz się więcej o tym, czym jest RTM!
Czytaj dalejCzym są zasięgi na Facebooku? Odpowiadamy
19 / 12 / 2022
Widoczność na Facebooku to jeden z podstawowych wskaźników, która informuje o skuteczności działań. Im ona większa zaś, tym wyższe prawdopodobieństwo poszerzenia grona klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym są zasięgi i jak można je zwiększyć? Zachęcamy już teraz do przeczytania artykułu.
Czytaj dalej