social-listening

Czym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 1

05 / 07 / 2023

Odkryj z KJ Studio, czym jest social listening i dlaczego warto uwzględnić go, planując rozwój firmy. Przeczytaj pierwszą część artykułu, by dowiedzieć się jakie korzyści niesie monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem nastrojów panujących wśród odbiorców marki.

Czytaj dalej
social media

Gif – czym jest i jak go wykorzystać w social mediach?

22 / 06 / 2023

Gif to mały plik o wielkiej mocy przekazu. Naucz się, jak stworzyć własną, dynamiczną animację oraz jak udostępnić ją na Facebooku. Poznaj tajniki budowania świadomości marki wśród użytkowników social mediów. Dowiedz się, kiedy warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Czytaj dalej
reklama

Czym jest Biblioteka Reklam Meta i co musisz o niej wiedzieć?

08 / 06 / 2023

Chcesz wykorzystać pełen potencjał reklamowy na Facebooku? Poznaj Bibliotekę reklam Meta i odkryj, jak i do czego możesz użyć tego narzędzia. Dowiedz się, jak efektywnie wyszukiwać materiały używając słów kluczowych i nazw reklamodawców. Skorzystaj z pomocy KJ-Studio, by zyskać przewagę nad konkurencją.

Czytaj dalej
automatyczne-odpowiedzi-facebook

Automatyczne odpowiedzi w komentarzach na Facebooku – czy warto je ustawiać? Cz. 2

19 / 05 / 2023

Z drugiej części artykułu dowiesz się więcej o funkcjach automatycznych odpowiedzi na Facebooku. Przybliżymy, w jaki sposób wykorzystać je do zapanowania nad komentarzami i wprowadzenia na fanpage’u firmowym odpowiedniego poziomu kultury. Krok po kroku przedstawimy proces ustawiania automatyzacji.

Czytaj dalej