Czym jest social listening i dlaczego warto z niego korzystać? Cz. 1
05 / 07 / 2023
Odkryj z KJ Studio, czym jest social listening i dlaczego warto uwzględnić go, planując rozwój firmy. Przeczytaj pierwszą część artykułu, by dowiedzieć się jakie korzyści niesie monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem nastrojów panujących wśród odbiorców marki.
Czytaj dalejGif – czym jest i jak go wykorzystać w social mediach?
22 / 06 / 2023
Gif to mały plik o wielkiej mocy przekazu. Naucz się, jak stworzyć własną, dynamiczną animację oraz jak udostępnić ją na Facebooku. Poznaj tajniki budowania świadomości marki wśród użytkowników social mediów. Dowiedz się, kiedy warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.
Czytaj dalejCzym jest Biblioteka Reklam Meta i co musisz o niej wiedzieć?
08 / 06 / 2023
Chcesz wykorzystać pełen potencjał reklamowy na Facebooku? Poznaj Bibliotekę reklam Meta i odkryj, jak i do czego możesz użyć tego narzędzia. Dowiedz się, jak efektywnie wyszukiwać materiały używając słów kluczowych i nazw reklamodawców. Skorzystaj z pomocy KJ-Studio, by zyskać przewagę nad konkurencją.
Czytaj dalejAutomatyczne odpowiedzi w komentarzach na Facebooku – czy warto je ustawiać? Cz. 2
19 / 05 / 2023
Z drugiej części artykułu dowiesz się więcej o funkcjach automatycznych odpowiedzi na Facebooku. Przybliżymy, w jaki sposób wykorzystać je do zapanowania nad komentarzami i wprowadzenia na fanpage’u firmowym odpowiedniego poziomu kultury. Krok po kroku przedstawimy proces ustawiania automatyzacji.
Czytaj dalej