konflikty w social mediach

Konflikty w social mediach – jak je rozwiązywać?

18 / 09 / 2023

Social Media to miejsce licznych interakcji, ale też konfliktów, które nie są korzystne dla wizerunku marki. KJ Studio podpowiada jak namierzyć źródło problemu, w jaki sposób zapobiegać sporom na portalach społecznościowych i jak je rozwiązywać. Dowiedz się także, jak reagować na komentarze.

Czytaj dalej
social media

Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych?

04 / 09 / 2023

Social media stały się potężnym narzędziem marketingowym. Dowiedz się, jaka jest ich wartość i jak zaznaczyć swoją obecność na portalach społecznościowych. Poznaj sposoby, by zwiększyć zaangażowanie grupy docelowej. Zdaj się na pomoc KJ Studio i zyskaj sprzymierzeńca w biznesie.

Czytaj dalej
monitorowanie-konkurencji-na-facebooku

Jak monitorować konkurencję na Facebooku? Eksperci podpowiadają

18 / 08 / 2023

Monitorowanie konkurencji na Facebooku przynosi firmie liczne korzyści. Eksperci z KJ Studio przybliżają, na jakie profity możesz liczyć. Poznaj sposoby na skuteczne śledzenie działania innych biznesów w branży. Dowiedz się, dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Czytaj dalej
obsluga-klienta-w-social-mediach

Obsługa klienta w mediach społecznościowych – co musisz wiedzieć?

04 / 08 / 2023

Dowiedz się, dlaczego wysoki poziom obsługi klienta w mediach społecznościowych jest tak ważny. Przybliżymy Ci, jak powinna wyglądać komunikacja z odbiorcami i które dobre praktyki są szczególnie pożądane. Podpowiemy, jak zyskać pewność, że dialog jest profesjonalny i skuteczny, nawet jeśli brakuje Ci czasu.

Czytaj dalej