5 niezbędnych narzędzi marketingowych Facebooka
26 / 04 / 2016
Wiele osób zastanawia się, na czym polega marketingowy fenomen Facebooka. Bez wątpienia jest on współcześnie jedną z największych baz danych o potencjalnych konsumentach. To jednak połowa sukcesu. Druga część sekretu tkwi w strategicznej hybrydzie, której zadaniem jest przejęcie najlepszych funkcji, z pozostałych mediów społecznościowych. Z jakich narzędzi zatem, należy korzystać? Facebook Video Alternatywa dla kanałów […]
Czytaj dalejJak organizować konkurs na Facebooku z dużym zaangażowaniem i zgodne z regulaminem?
20 / 04 / 2016
Powszechnie wiadomo, że konkursy na Facebooku to najlepszy sposób na interakcję z fanami. W ten sposób nie tylko nagradzamy obecnych followersów, ale też zachęcamy inne osoby do polubienia strony. I choć mogłoby się to wydawać banalnie proste, to jednak zorganizowanie konkursu wymaga odpowiedniego przygotowania. Jakiego? Pamiętaj o regulaminie Wiele agencji marketingowych lub osób odpowiedzialnych za […]
Czytaj dalejNa które statystyki podczas prowadzenia kampanii na Facebooku warto zwracać uwagę?
12 / 04 / 2016
Kampanie na Facebooku to dziś jedna z bardziej skutecznych i prostszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Wiele firm starannie planuje swoje działania, jednak po ich przeprowadzeniu, ma wątpliwości co do rzeczywistych efektów. W jaki sposób prawidłowo ustalić porządek facebookowych zabiegów marketingowych? Najważniejszy krok podczas planowania kampanii na portalu Facebook, to prawidłowa optymalizacja. Określenie grupy docelowej […]
Czytaj dalejWszystko co powinieneś wiedzieć, gdy wprowadzasz nowy produkt na Facebooku
24 / 03 / 2016
Prezentując nowy produkt na kanałach społecznościowych, warto pamiętać o kilku zasadach, które nie tylko dadzą możliwość efektywnego komunikowania, ale też przyczynią się do wzrostu zainteresowania Twoją firmą. A stąd, jak wiadomo – już tylko niewielki krok do większej sprzedaży! Jak zatem powinna przebiegać prawidłowa promocja produktu? Poznaj 3 zasady. Zbieraj informacje o swoich odbiorcach Wiedza […]
Czytaj dalej