Konkurs na Facebooku

Facebook wspiera rodziców w edukacji bezpieczeństwa ich dzieci w Internecie


Coraz więcej dzieci używa Facebooka, zakładając za pozwoleniem rodziców (lub bez niego) swoje konto na tym portalu. Niestety, nie zawsze są one świadome tego, jak należy z niego korzystać, by nie narażać się na niebezpieczeństwo. Dodają do znajomych osoby, których nie znają, docierają do treści, które nie są dla nich przeznaczone, stają się ofiarami przestępców […]

Czytaj dalej
like na enterze reklama firmy na facebooku

Facebook wprowadza reklamy w komunikatorze Messenger


Portal społecznościowy Facebook jest dzisiaj ważnym narzędziem promocyjnym. Korzysta z niego wiele firm, prowadząc fanpage`e służące do dwustronnej komunikacji z klientami czy publikując płatne posty, które szybciej trafiają do odbiorców niż zwykłe wpisy. Od dawna na tablicach użytkowników wyświetlają się treści sponsorowane, ale w listopadzie 2016 Facebook poszedł o krok dalej i zdecydował się wprowadzić […]

Czytaj dalej

Jak wykorzystać Pixel Facebooka?

22 / 11 / 2016

Czy kiedykolwiek słyszałeś o narzędziu, jakim jest Pixel Facebooka? Otóż jakiś czas temu Facebook postanowił pomóc specjalistom od marketingu, którzy chcieli śledzić efekty działań reklamowych prowadzonych na własnych platformach. W tym celu uruchomił dedykowane narzędzie, Pixel, zastępujące wszystkie zewnętrzne linki służące do monitorowania zachowań użytkowników odwiedzających Twoją stronę. Generując własny kod, możesz sam określić, na […]

Czytaj dalej
Messenger jak fora internetowe

Messenger jak fora internetowe?


Pamiętacie próby Facebooka z utworzeniem specjalnych okien, działających na zasadzie forum, o nazwie Facebook Room? Niestety rozwiązanie to nie spotkało się z zainteresowaniem ze strony użytkowników. Specjaliści z gigantycznej platformy wyeliminowali dotychczasowe błędy i stworzyli zupełnie nową odsłonę tego narzędzia – dedykowaną Messengerowi. Póki co działa ona jedynie na wybranych rynkach i na zasadzie testu […]

Czytaj dalej