Messenger dla firm
06 / 03 / 2017
Marki muszą być tam, gdzie ich klienci są aktywni, czyli na… Messengerze! Czy Twoja firma korzysta z ogromu możliwości, które otwiera przed nią ten popularny komunikator? Badania pokazują, że czas spędzony w mediach społecznościowych i na komunikowaniu się z innymi wzrósł o 400% przez ostatni rok. Ta liczba mówi sama za siebie. Firmy i instytucje […]
Czytaj dalejFacebook testuje reklamy na żywo – Live Stream
Oglądasz transmisję na żywo ulubionego celebryty aż tu nagle… bach! Reklama! Niemożliwe? A jednak! Zaczyna się testowanie reklam w Facebook Live! Chociaż pomysł już wzbudza wiele różnych emocji, to trzeba przyznać, że transmisje na żywo cieszą się coraz większą popularnością. Zauważył to również twórca Facebooka, Mark Zuckerberg, i postanowił wykorzystać potencjał drzemiący w tym kanale promocji. […]
Czytaj dalejJak tworzyć reklamy w Facebook Ads?
Reklama na Facebooku otwiera przed firmami wiele możliwości. Co zrobić, żeby nasza reklama wyróżniła się wśród innych i przyniosła oczekiwane rezultaty? Bądź dobrym psychologiem Psychologia reklamy to niezwykle ciekawa dziedzina. Zalecamy czytanie jak największej ilości książek psychologicznych. Zacznij od klasyków, takich jak Robert Cialdini i jego „Pre-swazja” czy „Wywieranie wpływu na innych ludzi”. Dowiesz się […]
Czytaj dalejModyfikacje w panelu mailChimp – obsługa kampanii na Facebooku
13 / 02 / 2017
MailChimp do tej pory kojarzył nam się wyłącznie z e-mail marketingiem. Posiada wiele zintegrowanych narzędzi i jest prosty w użytkowaniu. Korzysta z niego wiele małych i średnich firm, ponieważ bezpłatna wersja tej usługi pozwala na wysłanie 12 000 e-maili miesięcznie. Jedynym minusem jest umieszczenie przez system na wiadomości logo MailChimp. Mamy także dostęp do mniejszej ilości […]
Czytaj dalej