Safety Check – powiadom na Facebooku, że jesteś bezpieczny


„Ania Kowalska oznaczyła siebie jako osobę bezpieczną podczas…”. Ostatnio coraz częściej możemy zobaczyć tego typu aktualizacje statusów. Szczególnie jeśli wśród naszych znajomych znajdują się osoby, które mieszkają w pobliżu rejonów zagrożonych atakami terrorystycznymi. Ale funkcja Safety Check idealnie sprawdzi się także w innych awaryjnych przypadkach: powodzi, karambolu czy huraganu. Warto podkreślić, że czasami może to […]

Czytaj dalej

Zmierzch Facebooka?

07 / 07 / 2017

„Nie masz Facebooka? To nie istniejesz!” Czy te słowa rzeczywiście oddają dzisiejszą rzeczywistość? I tak, i nie. Statystki pokazują, że sporo młodych ludzi świadomie postanowiło zrezygnować z posiadania konta na popularnym portalu społecznościowym. Powód? Jest ich kilka. Jednym z nich jest przesyt „bylejakością” treści. Znajomi i firmy dosłownie zalewają nas postami, które są nudne i nie […]

Czytaj dalej

Jak wykorzystać Facebooka w e-commerce? 


Czy pomyślałeś kiedyś: „Wejdę na Facebooka i zrobię zakupy”? Nie? Może czas to zmienić? Niebieski portal zazwyczaj wykorzystywany jest do bardziej towarzyskich celów: lajkowania fotek, wrzucania postów, udostępniania filmików i rozmów ze znajomymi. Świetnie się też sprawdza, jeśli chcemy zaczerpnąć nieco informacji na dany temat albo musimy sprzedać bilety na koncert, na który nie możemy […]

Czytaj dalej

Na co zwrócić uwagę, tworząc reklamy na Facebooku?


Wydaje Ci się, że na temat reklam na Facebooku wiesz już wszystko? Masz rację – wydaje Ci się. Nawet jeśli rok temu byłeś na profesjonalnym szkoleniu albo kilka miesięcy wstecz brałeś udział w konferencji na ten temat… wiele się zmieniło od tego czasu. Ekipa niebieskiego portalu wprowadziła nowe funkcje, pojawiły się nieznane dotąd możliwości. Możesz […]

Czytaj dalej