JAK USTAWIĆ BUDŻET REKLAM NA FACEBOOKU?


Każda działalność gospodarcza niezależnie od swojego charakteru wymaga profesjonalnego wsparcia w postaci reklamy. Coraz większy udział Internetu w procesach zakupowych stwarza dla wielu firm możliwość zaistnienia w sieci i sprzedaży swoich produktów. Jednym ze znaczących obszarów, gdzie zauważamy rosnącą liczbę klientów decydujących się na zakup pod wpływem reklam filmowych, jest Facebook. Prezentacja marki z jednoczesnym […]

Czytaj dalej

NOWY TYP REKLAM NA FACEBOOKU


Coraz większy udział mobile w ruchu internetowym i w rezultacie narastający trend dokonywania w ten sposób zakupów przyczynił się do wprowadzenia przez Facebooka nowego rodzaju reklamy – „Kolekcje” (Collection). Zastosowany format jest dedykowany tym reklamodawcom, którzy chcą promować swoje produkty poprzez wideo oraz umieszczone poniżej zdjęcia w jednym poście. Istotnym elementem nowej propozycji jest możliwość […]

Czytaj dalej

Telewizja na… Facebooku! Czym jest Facebook TV?

12 / 09 / 2017

Facebook nie ukrywa, że jego zdaniem przyszłość internetu to materiały video. Już teraz widać to w serwisie, chociażby przez zwiększenie zasięgów postów zawierających filmy. Dodatkowo Facebook poczynił już pierwsze kroki, które mają pomóc serwisowi w walce o jego uwagę. Najpierw pojawiła się specjalna sekcja video, która do złudzenia przypomina sekcję YouTube – teraz Facebook ma w […]

Czytaj dalej

Facebook nauczy się czytać emocje?


Jeżeli chodzi o technikę rozpoznawania emocji za pomocą urządzeń, to aktualnie jest to bardzo lukratywna dziedzina badań. Firmy coraz chętniej spoglądają w przyszłość, w której będą mogli przy pomocy komputerów czy nawet smartfonów odczytywać emocje siedzących przed nimi użytkowników. Jak się dowiedzieliśmy, duże plany w związku z takim odczytywaniem emocji ma jeden z największych serwisów […]

Czytaj dalej