Czy warto promować posty na Facebooku?
Fanpage firmy rośnie, ale zaangażowanie fanów i zasięgi postów niezupełnie. Dlaczego tak się dzieje? Problem niekoniecznie tkwi w Twojej strategii komunikacyjnej, ale w tym, że Facebook działa w taki sposób, by motywować do opłacania promowanych postów. Czy jednak rzeczywiście się to opłaci? Cel promowania postów Wszystko w tym przypadku zależy od tego, jak ustawisz swoją […]
Czytaj dalejCzy Polacy korzystają z Facebooka?
15 / 11 / 2017
Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia, dlatego chyba nikogo nie zdziwi fakt, że Polacy, podobnie jak inne nacje, każdego dnia chętnie korzystają z różnego rodzaju portali społecznościowych. Na tle innych krajów nieco rzadziej używamy Twittera czy Instagrama, ale za to bardzo jesteśmy przywiązani do… Facebooka! Facebook najpopularniejszym serwisem na świecie Najpopularniejszym serwisem społecznościowym na […]
Czytaj dalejCatvertiser z nową funkcjonalnością – czym jest narzędzie Lynx?
Catvertiser, samoobsługowa platforma służąca do tworzenia oraz optymalizowania kampanii prowadzonych za pośrednictwem Facebooka, wprowadza nową funkcję. Do obecnych udogodnień dołącza narzędzie Lynx. Na czym polega wdrożona funkcjonalność i jakie daje możliwości użytkownikom? Czym jest dokładnie Lynx? Lynx stanowi nowatorski mechanizm, który został opracowany w związku z ostatnimi modyfikacjami na Facebooku dotyczącymi publikowania postów z linkami. […]
Czytaj dalejFacebook zablokuje reklamy ze stron, które publikują fałszywe informacje
Walka ze zjawiskiem fake news nie jest łatwa, ale Facebook robi w tej kwestii, co może. Tym razem ogłosił, że będzie blokował możliwość reklamowania się wszystkim tym profilom, które będą zamieszczać fałszywe informacje. Konta te będą mogły odzyskać możliwość promowania się na najczęściej odwiedzanym przez internautów portalu społecznościowym dopiero wtedy, kiedy jakość publikowanych przez nie […]
Czytaj dalej