Jak różnią się grupy odbiorców na Facebooku, Snapchacie i Instagramie?

05 / 01 / 2018

Publikując reklamy za pośrednictwem mediów społecznościowych, warto zdawać sobie sprawę, z jakiej platformy najchętniej korzystają nasi potencjalni odbiorcy. Chociaż Facebook osiągnął w Polsce ogromną popularność, to uwagę internautów coraz częściej przyciąga Instagram oraz Snapchat. Na którą z platform położyć więc największy nacisk? Przekonaj się, które medium społecznościowe może okazać się najlepsze dla Twojego biznesu! Jak […]

Czytaj dalej

Jak zwiększyć zasięg na Facebooku?


Jak to jest możliwe, że mając ponad 10 tysięcy fanów, opublikowany przez Ciebie post dociera jedynie do kilkuset z nich? Jak się okazuje, jest to zupełnie normalne. W ten sposób działa algorytm FB, który decyduje czy Twój post zostanie wyświetlony na tablicy Twoich fanów, czy też nie. Jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie zasięgu jest […]

Czytaj dalej

Storytellers – wskaźnik Facebooka, który jest niezbyt jasny


Regularne analizowanie działań prowadzonych za pośrednictwem Facebooka może przynieść nam szereg korzyści. Monitorując, analizując i wyciągając odpowiednie wnioski, możemy nie tylko usprawnić strategię naszej firmy, ale również przełożyć całość działań na konkretne rezultaty. Co można wyczytać ze statystyk na FB i jakie wskaźniki brać pod lupę? Narzędzia do śledzenia statystyk pozwalają na szybkie porównanie wyników […]

Czytaj dalej

Promocja na Facebooku przy małym budżecie

22 / 12 / 2017

Duży biznes – duży problem. Mały biznes – mały problem. Czy jednak na pewno? Jeśli posiadamy ograniczony budżet, sprawy są o tyle skomplikowane, że musimy bardzo mądrze rozporządzać naszymi możliwościami. Warto więc wcześniej dowiedzieć się, jak wygląda inwestowanie w reklamę na Facebooku wtedy, gdy na promocję nie możemy wydać dużo. Zanim wydasz pieniądze Wiele rzeczy […]

Czytaj dalej