Zmiany na Facebooku – o czym musisz wiedzieć, prowadząc stronę firmową?
Mark Zuckerberg na początku 2018 roku ogłosił wprowadzenie bardzo ważnej zmiany w algorytmie Facebooka. Od tej pory posty udostępniane przez znajomych będą pojawiać się wyżej, w Aktualnościach, natomiast strony odnotują spadki. Na czym dokładnie polega ogłoszona zmiana i kto najbardziej może na niej ucierpieć? Sprawdźcie, co zmieni się na portalu. Facebook zapowiedział modyfikację w algorytmie […]
Czytaj dalejSklep na Facebooku – jak działa, jak go założyć i czy warto?
Czasy, w których Facebook stanowił platformę społecznościową służącą przede wszystkim do komunikowania się ze znajomymi czy dzielenia informacjami, powoli mijają. Co więcej, obecnie serwis ten nie jest już nawet wyłącznie portalem marketingowym dla firm. Od niedawna to także dynamicznie rozwijająca się platforma handlowa, a wszystko dzięki temu, że udostępnia narzędzia do wsparcia sprzedaży. Jak założyć […]
Czytaj dalejMierzenie wyników kampanii na FB
16 / 03 / 2018
To zrozumiałe, że przygotowując kampanię reklamową, zależy nam na tym, aby była ona skuteczna i dotarła do jak największej liczby odbiorców. System reklamowy Facebooka daje użytkownikom coraz większe możliwości w zakresie promowania produktów i usług, a wraz z nimi zachęca do korzystania z dedykowanych narzędzi analitycznych. Pozwalają one badać liczbę działań, które podejmują odbiorcy w […]
Czytaj dalejTransmisja live na FB – jak ją zaplanować?
Twórcy Facebooka, jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, już parę lat temu zrozumieli, że materiały wideo stanowią niezmiernie istotne treści dla użytkowników sieci. Nic więc dziwnego, że zespół portalu zdecydował się udostępnić narzędzie do prowadzenia transmisji na żywo, z którego jeszcze do niedawna mogli korzystać wyłącznie celebryci. Dzisiaj funkcja Facebook Live, bo o niej […]
Czytaj dalej