Opcja rozpoznawania twarzy na Facebooku – na czym to polega?
Rozpoznawanie twarzy to funkcja, która na Facebooku dostępna jest dla użytkowników od lat. Wraz z wprowadzoną 25 kwietnia 2018 roku zmianą polityki RODO serwis zmuszony został do odnowienia akceptacji danej opcji. Co się zmieniło i czym tak naprawdę jest rozpoznawanie twarzy na Facebooku? Jak działa funkcja rozpoznawania twarzy? Zaawansowana technologia, użyta przez Facebooka do zaimplementowania […]
Czytaj dalejJak zdobyć nowych fanów na Facebooku?
18 / 04 / 2018
Posiadanie firmowego fanpage’a na Facebooku to obecnie niemal obowiązkowy element działań marketingowych każdego przedsiębiorstwa. Coraz częściej profil na portalu społecznościowym jest porównywany nawet do strony internetowej – przy jego pomocy można skutecznie promować swój biznes, zwiększać zyski ze sprzedaży i docierać do coraz to szerszego kręgu odbiorców. Czy istnieją sprawdzone sposoby na zdobycie nowych fanów […]
Czytaj dalejNajnowsze trendy na Facebooku – wiosna 2018
Jakie trendy będą obowiązywały wiosną tego roku w największym i najszybciej rozwijającym się portalu społecznościowym – Facebooku? Co warto wziąć pod uwagę, przygotowując strategię komunikacji w social media? Oto kilka najgorętszych nowości, które dają zupełnie nowe możliwości, pozwalając jeszcze skuteczniej zarządzać przestrzenią reklamową. 1. Możliwość dodawania postów 3D Społecznościowy gigant stworzony przez Marka Zuckerberga wprowadził […]
Czytaj dalejPromowanie postów na Facebooku jest złe lub mało efektywne?
Coraz większa liczba osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji w serwisie społecznościowym założonym przez Marka Zuckerberga od jakiegoś czasu zauważa gorsze wyniki w docieraniu do swoich fanów. Zasięg organiczny publikowanych postów na FB spada. Czy jest to rzeczywiście przemyślana strategia portalu i promowanie wpisów przestaje być opłacalne? O tym dzisiaj słów kilka. Napisz do nas Promowanie […]
Czytaj dalej