Facebook będzie miał swojego Bitcoina
10 / 06 / 2018
Elektroniczne płatności i służące nim kryptowaluty to w dzisiejszych czasach nic nadzwyczajnego. Nowością jest jednak fakt, że jeden z najpopularniejszych i największych portali społecznościowych zamierza stworzyć własną walutę. O kim mowa i o jakiej walucie wspominają dzisiejsze media? Już od jakiegoś czasu krążą po świecie informacje jakoby największy portal społecznościowy, jakim jest Facebook miał w planach wprowadzenie […]
Czytaj dalejWykorzystanie monitoringu mediów do rozwoju biznesu
09 / 06 / 2018
Internet z dnia na dzień rozwija się coraz prężniej. Już zdecydowana większość przedsiębiorców wie, że bez zaistnienia w sieci trudno o promocję marki. Za siebie mówią już same dane – dziś już 73-procent mieszkańców Polski jest w sieci. Oznacza to, że 28,2 miliona osób pozostawiło po sobie ślad w Internecie i codziennie korzysta z jego dobrodziejstw. Wiele […]
Czytaj dalejNazwa fanpage to podstawa – jak najlepiej nazwać profil na Facebooku?
08 / 06 / 2018
Nazwa profilu na Facebooku to bardzo ważny element działań marketingowych. Przede wszystkim pozwala szybko zlokalizować markę, jak również utożsamić ją z produktami, usługami i ofertami, jednak w gruncie rzeczy nie jest to zadanie tak łatwe, na jakie wygląda. Odpowiednie dobranie nazwy fanpage’a ma wielkie znaczenie w budowaniu wiernej grupy odbiorców. Przede wszystkim powinna ona od początku […]
Czytaj dalejBoty na Facebooku i Messengerze pomogą w pozyskaniu klientów
22 / 05 / 2018
Współcześnie portal społecznościowy Facebook jest niezwykle rozwinięty, a swoim zasięgiem obejmuje także wiele odrębnych aplikacji, wspierających nie tylko samą platformę, ale także mających na celu poszerzenie przestrzeni dla reklamodawców. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Facebook postawił krok dalej i stworzył boty – czym są i jakie dają możliwości? Boty – czym lub kim są? Narzędzie, jakim […]
Czytaj dalej