Facebook – reklamy w AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości
17 / 08 / 2018
Facebook, stawiając na nowoczesną technologię, rozpoczyna testy najnowszego formatu reklamowego przy zastosowaniu rozszerzonej rzeczywistości. Jak to wpłynie na osoby korzystające z Facebooka? W efekcie użytkownicy serwisu będą mogli przymierzać i porównywać akcesoria modowe, oglądać meble, gry oraz wiele innych produktów. Pierwszą marką, która testuje tego typu reklamy, jest Michael Kors, pozwalający klientom na wirtualne zmierzenie okularów przeciwsłonecznych. Marek zainteresowanych nową […]
Czytaj dalejFacebook dojrzewa?
07 / 08 / 2018
Kryzys czy rozwój? Kilka lat temu świat obiegła informacja, że Facebook traci najmłodszych użytkowników. Wtedy też, od roku 2011 do 2014, z portalu zniknęło aż 3 miliony kont nastolatków. Co więcej, według niedawno przeprowadzonych statystyk w ciągu roku Facebook ponownie stracił aż 18 procent użytkowników w przedziale 13-17 lat. Czy to wystarczający problem do zmartwień dla założyciela […]
Czytaj dalejJak uruchomić remarketing na Facebooku?
25 / 07 / 2018
Opcji docierania do potencjalnych klientów i fanów marki na Facebooku jest wiele. Wliczają się do nich nie tylko bannery Google, ale także reklamy pojawiające się w newsfeedzie, jak i kolumnie po prawej stronie strony. Jak ruszyć z własną kampanią remarketingową? Podpowiadamy, jak dzięki kilku krokom poszerzyć efektywność reklam na Facebooku! Piksel na portalu Kampanie remarketingowe […]
Czytaj dalejReklama na fanów konkurencji – jak to zrobić?
Targetowanie reklam na Facebooku to jedno z najważniejszych działań marketingowych, które przyczyniają się do pozyskania dużej, ale co najważniejszej wiernej grupy odbiorców. Tworzenie kampanii reklamowych nie zawsze jest proste – niewielkie fanpage’e, które dopiero co ruszają w swoją facebookową drogę, mają zadanie utrudnione. Wiele z nich pragnie „podkraść” klientów konkurencji, jednak czy na pewno tak […]
Czytaj dalej