Gratka dla fotografów: zdjęcia 3D na Facebooku
Portale społecznościowe pozwalają niedrogim kosztem wypromować markę. Obecnie osoby, które mają ciekawy pomysł, mogą przy ograniczonym budżecie znaleźć wielu klientów. Szczególnie opłacalne jest prowadzenie fanpage na Facebooku. Ten popularny portal wprowadza coraz to nowe udogodnienia – jednym z ciekawszych są zdjęcia 3D, które z pewnością spodobają się zawodowym fotografom. Kolejne zmiany na Facebooku stają się […]
Czytaj dalejJak połączyć konto na Facebooku z Instagramem?
10 / 10 / 2018
Instagram to platforma, która od początku swojego istnienia rozwija się bardzo dynamicznie. Z roku na rok użytkownicy mają możliwość korzystania z nowych funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych założeń tego medium społecznościowego, czyli łatwego dzielenia się zdjęciami oraz obserwowania innych. Potencjał Instagrama został zauważony przez Facebooka, który wykupił ten projekt i uczynił go częścią swojej oferty. […]
Czytaj dalejGrupy otwarte na firmy
Grupy na Facebooku to funkcjonalność, która od momentu wprowadzenia zyskuje na popularności. To z kolei bezpośrednio przekłada się na pojawianie się coraz to nowszych opcji dla ich użytkowników. Jedną z dużych zmian było stworzenie dedykowanej aplikacji pozwalającej na korzystanie tylko z tej części serwisu. Następnie dodano poprawki obejmujące liczne dodatki związane z moderacją – szczególnie […]
Czytaj dalejPersona w social mediach
21 / 09 / 2018
Wiele niepowodzeń w komunikacji marketingowej przypisuje się niedostatecznemu poznaniu klienta i jego potrzeb. To zupełnie tak, jakby rozmawiać z kimś, kogo się nie zna – konwersacja miałaby spore szanse okazać się pustą, niezręczną i nieefektowną. Dlatego też przy opracowywaniu strategii w social mediach jako pierwsze należy zidentyfikować personę. Persona, czyli co i kto? Persona, czyli zwizualizowanie naszego potencjalnego klienta […]
Czytaj dalej