Zarządzanie kryzysowe na Facebooku — co musisz wiedzieć?
06 / 05 / 2024
Kryzys wizerunku marki to poważny problem. Jak go rozwiązać? Wykorzystaj fanpage na Facebooku. Media społecznościowe to świetne narzędzie do komunikacji kryzysowej. Przekonaj się, jak firmowy profil może wpłynąć na opinie o Twoim biznesie i usprawnić jego działanie.
Czytaj dalejJak wykorzystać Facebook Messenger do obsługi klienta i sprzedaży?
23 / 04 / 2024
Facebook Messenger to potężne narzędzie, które może przyczynić się do wzrostu satysfakcji klientów i zwiększenia sprzedaży. W artykule dowiesz się, jak skonfigurować je do komunikacji z klientami, zarządzać zapytaniami, a także jak możesz wykorzystać boty i automatyzacje do obsługi prostszych zadań.
Czytaj dalejTwoja firma na Facebooku – dlaczego warto?
09 / 04 / 2024
Dlaczego Twoja firma powinna być obecna na Facebooku? Social media to nie tylko platformy do dzielenia się zdjęciami z wakacji, ale przede wszystkim narzędzia biznesowe, które pomagają zwiększać rozpoznawalność marki i prowadzić kampanie reklamowe. Dowiedz się, jak wykorzystać je do rozwoju Twojego biznesu.
Czytaj dalejTriggery emocjonalne w marketingu. Sprawdź, co musisz o nich wiedzieć! Cz. 2
27 / 03 / 2024
Odkryj tajniki wykorzystania triggerów emocjonalnych w marketingu i zwiększ swoją skuteczność! W drugiej części artykułu zgłębiamy, w jaki sposób uczucia wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak stosować te narzędzia, by budować trwałe relacje z klientami, wzmacniać lojalność i napędzać sprzedaż.
Czytaj dalej