Facebook Analytics – nowe funkcjonalności już niebawem
18 / 12 / 2018
Prowadząc działalność online, poza dostarczaniem ciekawych treści i zachęcaniem użytkowników do interakcji, warto również analizować efekty podejmowanych działań. Facebook Analytics to narzędzie, które pozwala przeprowadzić taką analizę i sprawdzić m.in. to, jak wyglądają drogi zakupowe użytkowników Facebooka. Jest ono ciągle rozbudowywane, więc wkrótce można spodziewać się nowych funkcji. Jakich? Facebook a klienci Właśnie wdrażana wersja […]
Czytaj dalejJak zwiększyć sprzedaż świąteczną poprzez fanpage na Facebooku?
W grudniu wiele firm odnotowuje wzrost sprzedaży swoich produktów. Wynika to oczywiście z faktu, iż zbliżają się święta, a więc ludzie kupują prezenty dla swoich bliskich. Konto firmowe na Facebooku to dobre miejsce na reklamę przedświąteczną, która pozwoli zwiększyć zyski. O czym pamiętać, realizując kampanię świąteczną na FB? Planuj z wyprzedzeniem Za opracowanie kampanii warto […]
Czytaj dalejTrendy na 2019 rok w marketingu na Facebooku
Kolejny rok przed nami, a wraz z nim szykują się zmiany w mediach społecznościowych. Już teraz specjaliści od marketingu przewidują, jakie będą trendy, jeśli chodzi o promowanie firmy na Facebooku. Poniżej przedstawiamy te przewidywania. Obrazy, a nie tekst Użytkownicy Facebooka są coraz bardziej przyzwyczajeni do przekazu w formie wideo. Gdy na wallu każdej osoby codziennie […]
Czytaj dalej3 niezawodne sposoby na użycie Facebook Messengera w marketingu
20 / 11 / 2018
Choć wciąż stosowany jest głównie do komunikacji prywatnej na Facebooku, Messenger stał się także popularnym medium marketingowym. Już od kilku lat stopniowo odkrywa się jego potencjał – również pod kątem biznesowym. W jaki sposób można zastosować to narzędzie do celów firmowych – przy okazji prowadzenia profilu firmowego na FB? Łatwa komunikacja z klientem Rozmowa przez Facebooka jest […]
Czytaj dalej