Chatboty – dlaczego warto ich używać i co się zmieniło od ich wprowadzenia?
Od kilku lat chatboty stały się istotnym narzędziem dla każdego specjalisty od marketingu. Coraz częściej narzędzia te pomagają w prowadzeniu kont firmowych na Facebooku. Chcecie wiedzieć, dlaczego warto ich używać i z jakiego powodu to właśnie teraz stały się one tak popularne? Zapraszamy w takim razie do dalszej lektury. Chatboty wcale nie są nowością Tego […]
Czytaj dalejAutomatyzacja – krok do skuteczności działań marketingowych na Facebooku?
07 / 02 / 2019
Już dawno minęły czasy, kiedy to firmy mogły w pełni samodzielnie kontrolować prowadzone na szeroką skalę kampanie reklamowe. Co więcej, nawet jeśli będziemy bardzo chcieli, to zwyczajnie nie jesteśmy w stanie efektywnie komunikować się z każdym potencjalnym klientem, jaki się do nas zgłosi. Mówimy tutaj nierzadko nie o tysiącach, a o dziesiątkach czy nawet setkach […]
Czytaj dalejPrzybliżamy najpopularniejsze formaty reklam na Facebooku
Czy wiesz, że jeszcze do niedawna na Facebooku rejestrowano średnio 5 nowych kont w każdej sekundzie? Według danych podsumowujących 2017 rok liczba użytkowników na portalu wzrosła o ponad 2 miliardy, a w każdej minucie publikowano średnio ponad pół miliona nowych wpisów i ponad 136 tysięcy nowych zdjęć. To oczywiście tylko garstka rekordów, ale nawet one […]
Czytaj dalejJak ułatwić robienie zakupów poprzez fanpage na Facebooku?
15 / 01 / 2019
Posiadasz już własny sklep internetowy, ale od dłuższego czasu zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Jeśli zdecydowałeś się na prowadzenie fanpage na Facebooku, wówczas możesz go wykorzystać właśnie w celu zwiększenia zysków. Dowiedz się więcej, jak skutecznie prowadzić sprzedaż za pośrednictwem najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. Jeszcze kilka lat […]
Czytaj dalej