Jak sprawdzić targetowanie reklam konkurencji? Jest na to prosty sposób
08 / 05 / 2019
Przekazy marketingowe otaczają nas każdego dnia, nie tylko na ulicach, ale także w internecie. Jeśli aktywnie korzystasz z portalu Facebook, to na pewno już nie raz zauważyłeś ciekawą prawidłowość. Wyświetlane tam reklamy zgadzają się z Twoimi aktualnymi potrzebami lub z zainteresowaniami. FB oferuje bowiem rozbudowane narzędzia do targetowania reklam. Dzięki nowej funkcjonalności każdy może dzisiaj […]
Czytaj dalejReklama prawników i lekarzy – czy to możliwe na Facebooku?
01 / 05 / 2019
Media społecznościowe stały się dzisiaj bardzo ważnym elementem każdej kampanii. Łatwość zakładania profilów biznesowych i korzystania z narzędzi ułatwiających promocję często przekłada się na zwiększenie zasięgów, oczywiście przy zastosowaniu odpowiedniej strategii. Jednak trzeba pamiętać o tym, że zgodnie z przepisami – lekarze i prawnicy nie mogą promować swojej działalności. Czy w takim razie reklama na […]
Czytaj dalejNiezbędnik reklamodawcy na Instagramie
10 / 04 / 2019
Ponad 10% ludności świata korzysta z Instagrama – jak wykorzystać ten potencjał do reklamy? To wręcz niewyobrażalna społeczność. Szacuje się, że każdego miesiąca aktywnie korzysta z niego ponad miliard użytkowników z całego świata. Aż 500 milionów z nich loguje się każdego dnia, a około 80% wszystkich użytkowników portalu ma w profilach śledzonych chociaż jedną firmę. […]
Czytaj dalejNowe metody liczenia potencjalnego zasięgu – zmiany w reklamach na Facebooku
Prowadzisz kampanię reklamową swojej firmy na portalu Facebook i korzystasz z narzędzia analitycznego Relevance Score? Jeśli tak, to na pewno doskonale wiesz, że nie jest to narzędzie idealne, mające niestety bardzo ograniczoną funkcjonalność. Zbliżają się jednak wielkie zmiany. Facebook zapowiedział bowiem rewolucję na tym polu. Teraz, zamiast jednego wskaźnika, będzie można korzystać aż z 3 […]
Czytaj dalej