Facebook nadal najpopularniejszym medium reklamowym. Jak dobrze go wykorzystać w praktyce?
05 / 10 / 2019
Czy wiesz, że obecnie wszystkie social media gromadzą wokół siebie blisko połowę populacji świata? Niekwestionowanym liderem od wielu lat pozostaje Facebook. Cieszy się on ogromną popularnością, co czyni go naprawdę atrakcyjnym miejscem do promocji biznesu. Dlaczego warto reklamować tam swoją firmę i jak wykorzystać potencjał tego portalu? Facebook gwarantuje największy zasięg reklamy Wydawać by się […]
Czytaj dalejCBO, czyli optymalizacja budżetu kampanii. Rewolucja w Menedżerze Reklam na Facebooku
20 / 09 / 2019
Już od wielu miesięcy można było usłyszeć o planowanych zmianach w metodach rozliczania kampanii reklamowych na Facebooku. Teraz te zapowiedzi powoli stają się faktem. Od września pierwsi właściciele kont firmowych mają dostęp do CBO. Jego uruchomienie jest przymusowe, ale z drugiej strony stare sposoby zarządzania budżetem wciąż pozostają dostępne. Co jednak daje nowe narzędzie i […]
Czytaj dalejFacebook bez widocznych polubień w postach. Zmiana czy eksperyment?
04 / 09 / 2019
Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie funkcjonowanie Facebooka bez możliwości reagowania na posta po zapoznaniu się z nim? Brzmi to już trochę jak scenariusz z filmu science fiction. Okazuje się jednak, że ma trochę wspólnego z rzeczywistością. Od pewnego czasu Instagram testuje nową wersję w kilku krajach – portal został całkowicie pozbawiony widocznego licznika polubień. To jedynie […]
Czytaj dalejInstagram oraz Whatsapp zmieniają nazwy! Co czeka użytkowników i reklamodawców?
23 / 08 / 2019
Spore zamieszanie wokół portalu społecznościowego Facebook nikogo nie powinno dziwić. Przez ostatnie lata Mark Zuckerberg przyzwyczaił wszystkich do wprowadzania różnych modyfikacji. Teraz najwyraźniej zmiany zbliżają się również do popularnych aplikacji Instagram oraz Whatsapp. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że oba te portale wchodzą w skład ogromnego imperium internetowego tworzonego przez Zuckerberga. Nie […]
Czytaj dalej