Negatywna recenzja na fanpage. Jak na nią zareagować i czego koniecznie nie robić?
10 / 03 / 2020
Budowa dobrego wizerunku marki to długotrwały, często skomplikowany oraz kosztowny proces. Miesiącami dbasz o swój firmowy fanpage na FB, a Twój wysiłek nagradzany jest rosnącą liczbą pozytywnych ocen. Przychodzi jednak dzień, w którym na profilu pojawia się pierwszy negatywny komentarz. Co wtedy robić? Jak zareagować na takie opinie, aby nie zaprzepaścić dotychczasowych efektów działań reklamowych? […]
Czytaj dalej3 powody, które mogą sprawić, że konto w Menedżerze Reklam zostanie zamknięte
25 / 02 / 2020
Prowadzisz firmowy fanpage na Facebooku lub właśnie planujesz inwestycję w ten marketing? Pamiętaj, że nieprawidłowo przygotowana kampania może doprowadzić do blokady Twojego konta! Chcesz się przed tym ustrzec? W takim razie sprawdź 3 najczęstsze powody nakładania ograniczeń przez FB. Unikaj tych błędów i w pełni wykorzystuj potencjał marketingowy social mediów! Na początek zapoznaj się ze […]
Czytaj dalejSocial media w polskich firmach – jak wyglądają realia i jak się wyróżnić?
15 / 02 / 2020
Dominująca część polskiego PKB jest wytwarzana przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP). Czy wiesz, że ponad 50% biznesów z tego sektora inwestuje swoje pieniądze w reklamę poprzez social media? Liderem od lat pozostaje Facebook, który oferuje przedsiębiorcom coraz lepsze narzędzia marketingowe. Chcesz wiedzieć, co firmy zyskują dzięki mediom społecznościowym? W dalszej części odpowiemy na […]
Czytaj dalejW których socialach i w jakich formatach najlepiej się reklamować w 2020 roku?
24 / 01 / 2020
2.4 miliarda – tylu użytkowników skupia obecnie wokół siebie Facebook (ponad 30% całej populacji!). W tym gronie znajduje się ogromna część polskich internautów. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy dosłownie pokochali ten portal. Rynek social media nie kończy się jednak na Facebooku. Działa na nim również kilka innych, godnych uwagi serwisów. W dalszej części dowiesz się, […]
Czytaj dalej