Nowe funkcje e-commerce na Facebooku – sprawdź, co zwiększy sprzedaż!
23 / 08 / 2021
Większość firm, które prowadzą swój fanpage na Facebooku, chce zwiększać swoje zasięgi i dotrzeć do możliwie największej liczby osób. Nic w tym dziwnego, w końcu platforma ta jest świetnym miejscem, żeby komunikować się ze swoimi odbiorcami, czyli potencjalnymi klientami, a także korzystać z aktywnego sposobu budowania relacji.
Czytaj dalej5 cech profesjonalnego profilu firmowego na Facebooku
09 / 08 / 2021
Jeden z najpopularniejszych portali – Facebook umożliwia stworzenie konta firmowego, czyli strony, którą mogą lubić osoby zainteresowane daną marką czy usługą. Dzięki temu użytkownicy są na bieżąco z ofertą, śledzą akcje promocyjne, biorą udział w konkursach i mają okazję do aktywnego uczestniczenia w działalności.
Czytaj dalejPoprawa wizerunku firmy w mediach społecznościowych – reaguj na kryzys!
21 / 07 / 2021
Czy wiedziałeś, że pozytywny wizerunek marki jest kluczowym czynnikiem zachęcającym klientów do skorzystania z jej oferty? Jak pokazują statystyki, konsumenci zazwyczaj na jego podstawie podejmują decyzję o zakupie! Jeśli to zbagatelizujesz, Twoja firma zostanie daleko za konkurencją. W efekcie zrealizowanie najważniejszych celów biznesowych stanie się bardzo trudne.
Czytaj dalejFirmowy fanpage na Facebooku – poznaj najlepsze praktyki
06 / 07 / 2021
Szybki kontakt z klientem to jeden z filarów budowy pozytywnego wizerunku marki. Obecnie najważniejszym kanałem komunikacji jest zazwyczaj Facebook. Chcesz wykorzystać go w tym celu i jednocześnie promować tam swoją firmę? Zanim zajmiesz się reklamą na FB, powinieneś wiedzieć, jak się do tego przygotować. W poniższym wpisie przedstawiamy kilka najlepszych praktyk związanych z prowadzeniem fanpage’a – poznaj je już teraz!
Czytaj dalej