fbpx

Modyfikacje w panelu mailChimp – obsługa kampanii na Facebooku

MailChimp do tej pory kojarzył nam się wyłącznie z e-mail marketingiem. Posiada wiele zintegrowanych narzędzi i jest prosty w użytkowaniu. Korzysta z niego wiele małych i średnich firm, ponieważ bezpłatna wersja tej usługi pozwala na wysłanie 12 000 e-maili miesięcznie. Jedynym minusem jest umieszczenie przez system na wiadomości logo MailChimp. Mamy także dostęp do mniejszej ilości funkcji.

Wersja płatna udostępnia szczegółowe informacje na temat subskrybenta, a za jej pośrednictwem możemy wysłać spersonalizowane i zautomatyzowane e-maile, które wyglądają bardzo profesjonalnie. Proste jest także projektowanie wiadomości, a dzięki dostępnym funkcjom możemy uzyskać satysfakcjonujące efekty. Co więcej, jest to legalny sposób wysyłki maili (przy zachowaniu podstawowych zasad).

Od teraz MailChimp to nie tylko skuteczny e-mail marketing. W jego panelu pojawiła się nowa ikonka, która uruchamia kampanię reklamową na Facebooku. Prędzej czy później taka zmiana musiała nastąpić – prawie połowa dochodów firmy pochodziła właśnie od użytkowników tego znanego portalu. Logiczny stąd wniosek, że większość klientów MailChimp posiada swoje konta na Facebooku i przeprowadza na nim kampanie reklamowe. MailChimp dąży do tego, żeby stać się jedyną w swoim rodzaju platformą holistycznego marketingu, która zajmie się klientami w sposób kompleksowy.

Jak będzie wyglądała taka integracja w praktyce? Proces przeprowadzania kampanii reklamowej jest łatwy tak jak wysyłanie newsletterów. Maile będziemy mogli kierować do swoich gotowych list odbiorców, którzy zgodzili się na wysyłkę oraz do osób, które wyselekcjonujemy za pomocą ustawień kampanii reklamowej na Facebooku.

MailChimp nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat poza tymi, których wymaga od nas Facebook. Świetnym udogodnieniem będzie także możliwość śledzenia swojej kampanii na istniejącym panelu MailChimp.

Co sądzicie o tym rozwiązaniu? Czy to dobry krok ze strony MailChimp?

Rate this post

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.