Nie ma dzisiaj osoby, która nie wiedziałaby, że promocja na Facebooku jest niezwykle ważna. Przy pomocy odpowiednich narzędzi możemy reklamować zespół muzyczny, gwiazdę telewizyjną czy nawet własną działalność. W listopadzie 2016 roku Facebook wprowadził reklamy w aplikacji Messenger. Teraz zdecydował się wdrożyć w niej video-czaty grupowe.
Messenger jako popularny komunikator, umożliwiający natychmiastowy i bezpłatny kontakt
z wieloma osobami, na koniec tego roku został wzbogacony o grupowe video-czaty. Nowa wersja aplikacji jest dostępna dla urządzeń z systemem iOS, Android oraz na PC. Grupowe video-czaty pozwalają na łatwe i szybkie przeprowadzanie konwersacji twarzą w twarz.
W jaki sposób korzystać z grupowych video-czatów?
Korzystanie z grupowej konwersacji jest bardzo proste. Dzięki temu starannie przemyślanemu rozwiązaniu, w tym samym czasie możemy zobaczyć twarze aż kilku osób, a w samym czacie może wziąć udział maksymalnie pięćdziesięciu uczestników. Mogą oni tworzyć wiadomości głosowe, słuchać rozmowy, a także widzieć aktywnych rozmówców.
Wykorzystywanie nowych możliwości aplikacji Messenger jest możliwe po dokonaniu jej aktualizacji do najnowszej wersji. By stworzyć video-konwersację wystarczy wejść w istniejącą rozmowę i kliknąć w ikonę wideo znajdującą się u góry czatu. W ten sposób rozpoczniemy konwersację wideo, a o jej starcie zostaną powiadomieni wszyscy zaproszeni do niej uczestnicy. Każdy z użytkowników może dołączyć w dowolnej chwili. Co więcej, uczestnicy mogą dzwonić zarówno do kilku osób, jak również do wszystkich słuchaczy.
Video-czaty grupowe w Messengerze to z całą pewnością nowatorskie rozwiązanie, które uderzy nie tylko w popularnego Skype’a, ale także w Hangouts i w Facetime. Dodatkowo, liczba osób uczestnicząca w konwersacji jest znacznie większa niż w wyżej wymienionych komunikatorach. Nowy Facebook Messenger to niewątpliwie narzędzie uniwersalne, z którego mogą korzystać praktycznie wszyscy: począwszy od nastolatków, aż po pracowników korporacji.