Spis treści
- Reklama na Facebooku – warto!
- Reklama przystosowana do możliwości FB
- Połącz siły
- Zaufaj swoim klientom
- Dla każdego znajdzie się miejsce w sieci
- Daj się znaleźć na Facebooku!
Większość firm, które prowadzą swój fanpage na Facebooku, chce zwiększać swoje zasięgi i dotrzeć do możliwie największej liczby osób. Nic w tym dziwnego, w końcu platforma ta jest świetnym miejscem, żeby komunikować się ze swoimi odbiorcami, czyli potencjalnymi klientami, a także korzystać z aktywnego sposobu budowania relacji.
Możliwość założenia konta firmowego na FB jest dobrym pomysłem dla każdej marki oferującej sprzedaż produktów lub usług. Wśród dostępnych funkcji jest m.in. opcja prowadzenia reklamy. Szybki rozwój technologiczny i podążanie za trendami sprawiają, że portal proponuje coraz bardziej zaawansowane rozwiązania, które są warte uwagi. Chcesz zwiększyć zasięgi swojej strony biznesowej? Sprawdź nasze wskazówki, jak dobrze rozwijać e-commerce na fanpage’u.
Reklama na Facebooku – warto!
Wiele osób nie wykorzystuje w pełni możliwości, jakie daje prowadzenie strony biznesowej na Facebooku. To świetny sposób na zwiększenie zasięgów, a co za tym idzie, dotarcie do większej liczby odbiorców. Na portalu pojawiają się kolejne rozwiązania, które mają ułatwić kontakt z klientem i budowanie relacji, a przede wszystkim promować produkty czy usługi.
Reklama przystosowana do możliwości FB
Portal umożliwia prowadzenie reklamy na Facebooku, co okazało się bardzo dobrym rozwiązaniem dla sprzedawców. Dzięki algorytmom klienci otrzymują w podpowiedziach artykuły, które powinny ich zainteresować i są związane między innymi z ich hobby czy aktywnością. Kampanie promocyjne da się również łączyć z udostępnioną przez portal funkcją AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości. Są to różnego rodzaju filtry na zdjęcia, nakładki, czy grafiki, które zachęcają fanów strony do aktywnego działania.
Dodatkowo rozwój technologi sprawił, że dzięki rozszerzonej rzeczywistości, klient za pomocą zaledwie kilku kliknięć ma możliwość sprawdzenia, np. jak wygląda w danym outficie, dzięki funkcjom pozwalającym nanieść wirtualne ubranie na zdjęcie – to bardzo wygodna opcja.
Połącz siły
Przygotowanie sklepu na FB jest równie proste, co samo zakładanie strony – wystarczy kilka minut. W katalogu produktów można wystawiać artykuły czy usługi, a klienci mogą przejrzeć ofertę, przy okazji sprawdzania firmy. Ważnym aspektem jest możliwość łączenia ze sobą różnych portali. Z łatwością da się przejść z Instagrama na FB i na odwrót, dzięki czemu zwiększa się zasięg działalności. Dodatkowo produkt do kupienia może być oznaczony na zdjęciu z odnośnikiem kierującym prosto do strony, gdzie można dokonać zakupów.
Zaufaj swoim klientom
Klienci zyskali również możliwość oceniania produktu czy usługi w skali punktowej. Takie rozwiązanie pozwala na lepszą prezentację działalności. Odbiorcy mogą sprawdzić opinie oraz oceny innych użytkowników i w ten sposób przekonać się do zakupów. Ta opcja dobrze działa na budowanie zaufania do oferty. Jest to ważne także dla sprzedawców, którzy widząc feedback od kupujących, dowiadują się, nad czym jeszcze trzeba popracować, a co jest mocną stroną.
Dla każdego znajdzie się miejsce w sieci
Z reklamy na Facebooku może z łatwością korzystać prawie każda branża, m.in. restauracje, sklepy z odzieżą, rzemieślnicy, kwiaciarnie i wiele innych. Wystarczy odpowiednio dopasować treść i formę kampanii, żeby przyniosła korzystne efekty. Pokazuj ciekawe zdjęcia swoich produktów, nagrywaj video prezentujące Twoją działalność, daj klientom możliwość uczestniczenia w tworzeniu profilu – sposobów na stworzenie fajnego miejsca w sieci jest wiele, znajdź ten, który najbardziej podkreśli wizerunek Twojej firmy.
Daj się znaleźć na Facebooku!
W KJ Studio zajmujemy się profesjonalnym prowadzeniem profili w social media, a naszym głównym zadaniem jest promowanie firmy, budowanie jej wizerunku i dbanie o zadowolenie klientów. Jeśli chcesz rozwijać swoją markę i dotrzeć do większej liczby odbiorców, sprawdź naszą ofertę. Wiemy, że prowadzenie fanpage’a i tworzenie reklam jest pracochłonne, wymaga określonej wiedzy i doświadczenia, dlatego chętnie wesprzemy Cię w działaniach.
Aktywne działanie w social mediach niesie za sobą wiele korzyści i pomaga budować cenne relacje z odbiorcami. Zadbaj o swój wizerunek w sieci i zaprezentuj się klientom od najlepszej strony.