fbpx

Facebook dla firmy

Trendy na 2019 rok w marketingu na Facebooku

Kolejny rok przed nami, a wraz z nim szykują się zmiany w mediach społecznościowych. Już teraz specjaliści od marketingu przewidują, jakie będą trendy, jeśli chodzi o promowanie firmy na Facebooku. Poniżej przedstawiamy te przewidywania.

Obrazy, a nie tekst

Użytkownicy Facebooka są coraz bardziej przyzwyczajeni do przekazu w formie wideo. Gdy na wallu każdej osoby codziennie pojawia się masa informacji – zarówno od przyjaciół, jak i polubionych stron czy grup – to właśnie ten format najbardziej przykuwa uwagę. Krótkie filmiki, udostępniane w Facebook Stories, mają tę zaletę, że można odtworzyć je nawet w przerwie od pracy lub w drodze na uczelnię. Narzędzie to może być więc świetnym sposobem na skuteczną, przykuwającą wzrok uwagę reklamę na Facebooku. Udostępniony materiał jest dostępny do odtworzenia przez dobę. Sprawdzą się tutaj także dobrze przygotowane animacje.

Pokaż się swoim klientom na żywo

Dziś każda szanująca się firma ma swój fanpage. Na popularności zyskują transmisje live, czyli wirtualne spotkania przedstawicieli marki ze swoimi fanami. Obserwujący mogą zadawać w komentarzach pytania i wchodzić w interakcję z autorem transmisji. Prowadząc konto firmowe na Facebooku, warto zastanowić się, jakie transmisje będą wartościowe dla odbiorców. Może promocja nowego produktu, połączona z przyznaniem kodu rabatowego dla oglądających i „lajkujących” profil firmowy? A może odpowiedzi na często pojawiające się pytania, związane z brandem? Pomocne są również transmisje, na których przekazywana jest rzetelna wiedza lub filmy, przygotowane we współpracy z influencerami.

Autentyczność w prowadzeniu fanpage

Marki, które mają oddanych fanów, często pokazują się od ludzkiej strony. Dobrze zatem byłoby pójść w tym kierunku i od czasu do czasu zaprezentować na przykład kulisy pracy nad nowym produktem czy udostępnić filmik z ważnego wydarzenia branżowego. Zakładanie oraz prowadzenie firmowego fanpage warto zlecić specjalistom, którzy śledzą na bieżąco trendy w mediach społecznościowych i wiedzą, co publikować. Nie należy też zapominać o podtrzymywaniu kontaktu z obecnymi, a także potencjalnymi klientami. Wysyłane przez nich poprzez Facebooka zapytania nie mogą pozostać bez odpowiedzi. Warto również reagować na krytykę, a w razie problemów – przeprosić odbiorców i pokazać, że się firma nie odcina się od trudności, lecz stara się je zwalczyć.

Zapraszamy do kontaktu osoby chcące powierzyć prowadzenie konta firmowego na FB profesjonalistom. Cennik ustalamy na podstawie ilości publikowanych materiałów i zakresu prac. Napisz – pomożemy Ci w promowaniu firmy!

Rate this post

Wroć do listy tematów

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    Wyrażam zgodę na kontakt marketingowy

    Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych. Korzystając z niej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, będą one zapisywane w pamięci urządzenia.