Jak sprawić, żeby treści trafiły do szerszego grona odbiorców? Oto 8 taktyk promowania firmy w social media:
- Opracuj kampanię zdjęciową
To połączenie prasowych edytoriali z elementami lokowania produktu. Wystarczy opracować własny koncept wplatania akcesoriów, które produkuje firma, a następnie opublikować zdjęcia w social media i zachęcić użytkowników do naśladowania nas. - Wymyśl nietypowe hashtagi
Odpowiedni hashtag to pierwsze, o czym powinniśmy myśleć podczas publikowania zdjęcia. Aby firma była rozpoznawalna w social media, warto wymyślić własne tagi, specjalnie na potrzeby promocji. - Pokaż kulisy pracy na snapchacie
W jaki sposób można wykorzystać dość młodą platformę social media, jaką jest Snapchat? Pokazując kulisy każdego etapu pracy. W ten sposób udowadniamy, że firma nie ma tajemnic przed klientami i zaprasza ich do swojego świata. - Stwórz tematyczny fanpage
Obok bloga firmowego, dobrym rozwiązaniem może okazać się utworzenie nowego profilu, na którym będziemy publikować inspiracje lub krótkie treści, związane z branżą. - Reklamuj się
Choć reklama na Instagramie to stosunkowo nowy temat, to jednak warto zastanowić się nad tą formą promocji. Dlaczego? Właśnie z powodu małej konkurencji, możesz szybko wypromować swój profil. - Zorganizuj konkurs
Jak najłatwiej wygenerować ruch na stronie? Tworząc ciekawy konkurs. To doskonała okazja do tego, aby przy okazji zaprezentować użytkownikom pozostałe treści. - Angażuj fanów
Fani lubią czuć, że firma liczy się z ich opinią. Właśnie dlatego, prowadząc profile w kanałach social media, warto wykorzystywać treści nadsyłane przez użytkowników. - Udostępnij profil trendsetterom
To osoby, które w swojej branży uchodzą za kreatorów trendów. Jeśli wizerunek takiego specjalisty jest spójny z misją firmy, poprośmy go o przejęcie profilu na wyznaczony czas.