„Co i jak” czyli poradnik początkującego social media managera
12 / 07 / 2016
Wielu osobom wydaje się, że nie ma nic prostszego niż praca social media managera. W końcu większość młodych ludzi spędza kilka godzin dziennie przeglądając kanały społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Jednak aktywność na platformach to nie wszystko. O czym jeszcze warto pamiętać? Facebook jest królem To dość oczywiste stwierdzenie, które zgodnie potwierdzą wszyscy specjaliści […]
Czytaj dalejArtykuły czytane przez Facebooka? Już niedługo to możliwe!
08 / 07 / 2016
Blisko rok temu Facebook wprowadził w fazie próbnej specjalną aplikację Instant Articles, służącą do szybkiego czytania artykułów. Szybkość ta miała polegać na zniesieniu konieczności przechodzenia na zewnętrzne strony internetowe w celu przeczytania opublikowanego tekstu. Początkowo z Instant Articles korzystały wyłącznie największe korporacje mediowe. Po pozytywnym przejściu fazy testów, opcja ta stała się dostępna także dla […]
Czytaj dalejCo nowego na Facebooku i w Messengerze?
25 / 06 / 2016
Podczas konferencji F8, Mark Zuckerberg zaprezentował plan na rozwój platformy społecznościowej Facebook w ciągu najbliższych 10 lat. Większość zmian skierowanych jest do deweloperów, a nie użytkowników. Jakie zmiany planuje wprowadzić internetowy gigant? 1. Facebook Live: API Możliwość tworzenia własnych transmisji obrazu oraz dźwięku spotkała się z ogromną aprobatą użytkowników. Facebook idzie krok dalej i… tworzy […]
Czytaj dalejReklama która sprzedaje!
15 / 06 / 2016
Fakt, iż coraz częściej korzystamy z Internetu wyłącznie przy użyciu urządzeń mobilnych, nieco niepokoi sprzedawców. Dlaczego? Otóż powszechnie uważa się, że procedura dokonania zakupu za pomocą np. smartfona, jest zbyt skomplikowana i – mówiąc wprost – zniechęca użytkowników. Facebook już dawno przestał być wykorzystywany jedynie jako platforma do komunikacji ze znajomymi czy rodziną. Od kilku […]
Czytaj dalej