Jak wykorzystać Facebooka do celów firmowych?

25 / 10 / 2016

Blisko 1,5 roku temu Facebook rozpoczął działania, których celem było stworzenie aplikacji umożliwiającej płynne kontaktowanie się ze współpracownikami. Przez ten czas osoby te korzystały z innych platform, takich jak Slack czy LinkedIn. Teraz do gry wkracza facebookowy odpowiednik – Workplace. Rozpoczynając dyskusję o platformie Workplace, warto wyjść od kosztów jej użytkowania. Otóż cena miesięczna zależna […]

Czytaj dalej

Sklep na Facebooku


Szykuje się absolutny hit Facebooka w dziedzinie e-commerce. Twórcy gigantycznego portalu społecznościowego od wielu lat planują umożliwić firmom sprzedaż na Facebooku. Wszystko wskazuje na to, że wkrótce zostanie uruchomiona specjalna sekcja, Sklep, połączona z fanpage’em. Sam Facebook mówi, że funkcja jest na razie na etapie testów, dlatego nie może być na razie dostępna dla wszystkich […]

Czytaj dalej

Jeszcze większy Facebook dla urządzeń mobilnych


Czy zdarzyło Ci się mieć problem z uruchomieniem aplikacji Facebook lub Messenger na swoim urządzeniu mobilnym? Ten wspomniany kłopot – związany z opóźnionym działaniem aplikacji lub ogólnymi trudnościami w uruchomieniu – charakterystyczny jest zwłaszcza dla systemu Windows 10 Mobile. Dzieje się tak dlatego, że wykorzystano specjalne narzędzia OSMeta do przeniesienia aplikacji z systemu iOS na […]

Czytaj dalej
Jak wykorzystać Pixel Facebooka

Dlaczego nie warto kupować lajków dla fanpage’a na Facebooku?

22 / 09 / 2016

Kiedyś kupowanie polubień na Facebooku było dość powszechną praktyką. Po kilku głośniejszych aferach wydawało się, że właściciele firmowych kont zrezygnowali z podobnych oszustw. Jak się jednak okazuje, wiele przedsiębiorstw wciąż inwestuje w fałszywych użytkowników zasilających szeregi odbiorców. Dlaczego nie warto kroczyć tą ścieżką? Nie licz na interakcję Uważasz, że profile, które zrzeszają dziesiątki, a nawet […]

Czytaj dalej